יום שני, 22 באפריל 2013

מאמר בניה של Fijon FDC 2 Full Counter המשך מאת דני ברובקין.



אז אחרי תקופה שבה הסעתי את השלדה עם חלקי סטוק,הגיע הזמן לשדרג דברים חיוניים והכרחיים ויחס העברה חדש = 2.02
תמונה של החלקים החדשים - תודה ליפן הרחוקה!




ברשימה:
מיסבים לנאקלים
פיניון 27 שיניים לשינוי fdr
סי האב 8 מעלות קאמבר 8 מעלות קאסטר
ציריות קדמיות יכולת נעילה עד 55 מעלות
יחידת קירור מנוע
פולי 15 שיניים חד כיווני מרכזי לרצועה קידמית
נאקלים אלומיניום
ברגים לגלגלים
גלגלים bbs אוספט 3mm
צמיגי hipari מושכים - תרכובת קשה

ברגע שהוחלף הפולי הקדמי מ 16 ל 15 שיניים , יחס ה cs עלה מ 1.9 ל 2.02 , מה שאומר שהרכב יכנס להיגוי יתר מהר יותר ולזוויות זנב קיצוניות יותר.
לכן גם נקנו ציריות מתקדמות יותר שיוכלו לשמור על הרכב בדריפט מבלי להסתחרר מחוסר היגוי מפצה.

חישוב ה cs:
הנעה קדמית -  37/15 = 2.466666
הנעה אחורית - 28/23 = 1.21739

יחס פנימי 2.46666/1.21739 = 2.0261

cs = 2.02~2.03
        

הבעיה שנוצרה הייתה די ידועה מראש , מכיוון שהדיפ הקדמי שלי הוא spool , ציר אחיד , וציריות cvd , השילוב הזה גורם להם להיות ברוגז אחד עם השני והתוצאה = ויברציות מטורפות בהיגוי ונזק למיסבי הגלגל .

הפתרון - דיפ' קידמי חד כיווני , לקנות ? 55$ לעשות ? כמה שעות בודדות .
ההחלטה עלתה מיד , לייצר אחד לבד , ועל הדרך לייצר גם את הדיפ' האחורי בדרך - מכיוון שהוא היה עקום וגרם גם הוא לויברציות בחלק האחורי.







וזו הנעילה שקיימת היום , לאחר הזזת מיקום הבולמים הקדמיים .

תמונה כללית


מקווה שנהינתם לקרוא.



חפסו אותנו בפייסבוק RcDriftInIsrael . נשמח אם תספרו עלינו לחברים :)











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה