יום שלישי, 14 במאי 2013

Yokomo DIB-RS



היום תוכלו להנות ממוצר חדש של Yokomo!

אז, הגיע עלי הקופסה זאת. שום דבר מיוחד חוץ מסטיקר האדום.


בתוך קופסא פרסום, מסורתי של Yokomo הוראות ו-15 שקיות עם חלקים.
צומת לב ישר נופלת על הסיפון התחתון.הוא עשוי מפלסטיק עבה למדי, ובפיתולים היה מספיק קשוח. אין פתחים לדיפרנציאליים שיכול להזיק בנסיעות בחוץ(ברחוב).
הם הוחלפו לסוג של עמקים לפולי גדולים עד 40T.אני חושב שזה שיניו הראשון שהיתי עושי לנסיעה על אספלט.


נשים את הסיפון בצד, ונפתח את השקית הראשונה. בטוחה באקל חדים, פיבות בלוקים ואחד מחלקי האלומיניום  - מסגרת של מנוע .זה הופך להיות ברור מיד ששיפורים יגיעו לשילדה יהיו בצבע כחול. בחיתוך של חלק מהמסגרת ישר ניתן להתפלא מקשיחות של הפלסטיק.
הוא כמעט לא מתכופף, לא מתפורר ,חרות מאוד מדויק כך שלכשל הברגה בלתי אפשרי.




תוכן של שקית הראשונה ניתן לראות על הסיפון.


תוכן של שקית הראשונה ניתן לראות על הסיפון.
נותנים לנו לבחור את ההתחדות אחורית של 3.5 או 2.5 מעלות. גם ניתן לראות דסקיות שבעזרתם אפשר להגיע למינימום שחרור (לופת) או בכלל ל-0.




ניגש לשקית הבא - מסגרת של מנוע ושני מותחנים.
המערכת זהה כמו אצל DIB הרגיל. פין יושב במקומו טוב מאוד ושומר על קביעות בעזרת הבורג.


בתמונה זו ניתן לראות את הכניסה של בית הסוללה. מכיוון כדי להקשיח את הפלסטיק של הסיפון הוא צריך את הקירות הצדדיות , הבית סוללה נתפס רק בעזרת הקליפסים וכדי להחליף את הסוללה צריך לדחוף אותה טיפה קדימה.



מסגרת של מנוע סטנדרטית כמו ב-DIB רגיל. כמעט ולא ניתנת לפיתולים.
מורכבת מחמישה חלקים ועשרה ברגים, שלדעתי לא כל כך פרקתי אבל כבר כמה פעמים אנחנו מפרקים את המסגרת?!



תוכן של השקית הבא: חגורות ופולי. פה אנחנו שוב נתקלים בחלקים מאלומיניום. בתוך הקופסה יש קיט רק ל-50:50
עם פולי של 40 ו - 15 שיניים. עם בא לכם CS אז, ניתן לקחת קיט שקורי של Yokomo  או להטעים חגורה ופולי מרכסי.
בית פולי מרכזי - אוניברסלי וניתן לשים שם כל פולי אפשרי.





עוברים לשקית הבא: הגוי. החלקים עשויים מפלסטיק אבל כוללת מסבים ומעמדים אלומיניום בשבילם.
החיבורים(לינקים(RODS)) סטנדרטים טובים מאוד ומוכחים. בעזרת החריץ שיש בטוח החיבורים ניתן לפרק אותם ישר עם הבורג וללא שימוש בשפיץ פלייר שדיי מעריך להם שימושיות.





ואחרי שכל זה מותקן על הסיפון.


חלק הבא זה סיפון עליון. החלק זה הפתיע אותי עם השקל שלו (20-30 גרם) ועם העובי שלו. כמעת בלתי אפשרי לכפל אותה. גם סיפון זה הוא בעל כניסות מיוחדות על הקצבות שלו ,לחיבור למסגרת של מנוע וניתפס כל כך טוב שלא צריך לשים ברגים. אחרי התקנתו של הסיפון אשפר לראות ששלדה יוצאת מאוד קשיחה. שזה בערך 10% פחות מגרסה מקרבון. ומי שאוהב גרסאות רכות יותר אפשר פשוט להוריד כמה ברגים שמחברים בין סיפון לבין באלק חדים אחוריים.




בשקית הבא מתגלים לנו דיפרנציאלים. במדויק - (Front One Way(FOW  ושני ספולים מפלסטיק. ספולים - אוניברסליים ויכולים להיות שימושיים גם מקדימה וגם מאחורה. הפלסטיק שלהם מביא ספק. אבל עם להשתמש ב-FOW אז, יהיה ספול ספר.





אחרי התקנה של החלקים אלה ניתן לראות שסיפון עליון לא מאפשר אופציה של הוספה של מותחנים נוספים.


אחרי התקנה של החלקים אלה ניתן לראות שסיפון עליון לא מאפשר אופציה של הוספה של מותחנים נוספים.
בשקית הבא : פרפרים וכמה חלקים של המתלים. פרפרים עשויים מפלסטיק קשיח לא ניתנות לקיפול כלל.





צעד הבא מרכיבים מתלים.
בל הCVD בעלי אותו אורך של 44מ"מ וכבר באים מורכבים. מה שנשאר זה לשמן אותם. אחרי פרוצדורה זו CVD עובדים מצוין. מסבים נכנסים אידיאלי בתוך ה- knuckles(אגרופים). בתוך הקיט מגיעים גם C-Hubs עם שיפוע של 3 מעלות שלדעתי לא כל כך הרבה.




מתקינים הכל על השלדה כלל הCVD. חופש כל שהוא אין בכלל. כל החיבורים(לנקים) נעים ללא קושי. בC-HUBS מקדימה יש מחלה קטנה שהם מתקפלים בעומסים גדולים אבל זה לא מפריע בכלל.




אוקי! שקית אחרונה עם בולמים. הם גם עשויים מפלסטיק.  בתוך הקיט באים קפיצים שני סוגים Soft ו- Medium Soft. שממש שמח אותי. עדיף על הקפיצי DIB המקורים שיותר מדיי קשים.

בולמים השירו דעת מפוצלת. יש חופש קטן של בוחנה בתוך הגוף של הבולם אבל זזים ישר. אחרי מילוי שמן השחרור כמעט נעלם. בתוך השקית יש שני סוגי שמנים שהם: 350 ו- 450 שבל אחד מהם מספיק רק ל זוג בולמים.




וקו סיום!! הסטיקר האדום שעל הקופסה מסמן גם ש חברה שמה לנו צמיגים ואוד שני סטים של צמיגים משני סוגים R2 ו-R4. נהוג שR2 יהיה לשימוש על האספלט וR4 לשטיח. R4 גם מטעים לבטון המיוחדות של הדגם הזה שתמיד יש לו חיקוך
וכמעת ולא שוחקים את הבטון.




ותצוגה סופית!!! קית לא כולל דיסקים!


התרשמות לאחר ההרכבה.
 הייתי מופתה מהתוצאות. השילדה שווה למקור הקרבוני שלה ואפילו יותר טובה ממנו בכמה מקומות. חוסר שחרור מלא, לא צריך לאוסף שום דבר למתלים,
יש פטרונות של המחלות של FOW וכל זה כמעט פי 1.5 יותר זול מגרסה הרגילה.
אפשר להגיד שזה אחלה תחליף ל-DIB רגיל ואופציה מצוינת למי שרוצה מקסימום שילדה במינימום כסף
.






על התמונה עליונה ניתן לראות קצת אקרמן . בזמן בנשיא מלים מתקבצים והוא נעלם.

מבחן נשיא....
Yokomo DIB-RS testing



חפסו אותנו בפייסבוק RcDriftInIsrael . נשמח אם תספרו עלינו לחברים :)


המקור הכתבה פה.

תודה לחנות/קבוצה של Drift Lab על המוצר.
ולחברים שלנו Dl-drifting.blogspot.com ו- http://vk.com/driftlab














































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה